Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte kierujemy do firm i organizacji, które chcą zwiększyć potencjał i efektywność pracowników swojej firmy, a tym samym wpłynąć na większe zyski przedsiębiorstwa. Firma to pracownicy, a pracownicy to ludzie, którzy są największym kapitałem firmy i mają wpływ na sukces wielu przedsięwzięć. Korzystanie ze szkoleń wpływa na zwiększanie efektywności firmy, a co najważniejsze pozwala zmniejszyć rotację pracowników.

Szkolenia zamknięte realizujemy na zamówienie Klienta, który wybiera tematykę szkolenia. Nasza firma dopasowuje wszystkie elementy szkolenia względem ustalonych wytycznych.

Szkolenia zamknięte to wiele korzyści dla Państwa firmy. Otrzymują Państwo dopasowany termin, decydują Państwo o wyborze miejsca i czasie trwania szkolenia, dobierane są odpowiednie metody szkoleniowe, a o Państwa rozwój zadba w pełni zaangażowany trener pracujący na wspólnie określonych potrzebach i celach. Miejscem szkolenia może być siedziba firmy lub inne miejsce wskazane przez Klienta.

Każde szkolenie zamknięte jest poprzedzone wcześniejszą konsultacją z przedstawicielem firmy mającą na celu zdiagnozować potrzeby, cele szkolenia i zakres tematyczny. Jest to bardzo ważny etap pracy, ponieważ pomaga nam przygotować program spełniający Państwa oczekiwania. Na podstawie wcześniejszej analizy przygotowujemy Państwu ofertę szkolenia, którą wspólnie doprecyzowujemy. Ustalamy wszystkie szczegóły i z pełnym zaangażowaniem zabieramy się za realizację szkolenia na rzecz Państwa firmy. Uczestnicy po zakończeniu szkolenia otrzymują certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. 

Tematyka szkoleń zamkniętych wybiega poza ofertę proponowanych przez nas szkoleń otwartych ze względu na indywidualny charakter oraz dopasowanie do potrzeb Klienta.

Realizowane szkolenia zamknięte:

PRAWO PRACY/KADROWO-KSIĘGOWE

  • Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w pracy
  • Naliczanie wynagrodzeń w praktyce
  • Prowadzenie akt pracowników
  • Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie (RODO)

MENEDŻERSKIE

  • Zarządzanie zespołem pracowniczym – budowanie efektywnego zespołu
  • Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole
  • Prowadzenie rozmów z pracownikami – negocjacje i mediacje
  • Zarządzanie projektami
  • Delegowanie i egzekwowanie zadań

SPRZEDAŻ/BIZNESOWE

  • Sztuka skutecznych prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych
  • Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli jak pozyskać klienta i sprawić, aby skorzystał z naszej oferty
  • Mistrz sprzedaży – pozyskanie klienta i doprowadzenie do transakcji zakupowej
  • Skuteczne negocjacje handlowe – jakich technik używać aby negocjować w korzystny sposób dla obu stron i budować relacje zawodowe
  • Marketing w przedsiębiorstwie

OBSŁUGA KLIENTA

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Savoir vivre w biznesie, czyli jak najlepiej prezentować się przed klientem
  • Profesjonalna asystentka/sekretarka, czyli jak zrobić dobre pierwsze wrażenie
  • Profesjonalna obsługa pacjenta
  • Obsługa trudnego klienta – nauka umiejętności panowania nad emocjami i stresem w sytuacjach trudnych

ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH/EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • Skuteczna organizacja pracy i zarządzanie czasem, czyli jak zwiększać zyski nie marnując czasu

INFORMATYCZNE/KOMPUTEROWE

  • Obsługa programu MS Excel – poziom podstawowy
  • Obsługa programu MS Excel – poziom średnio zaawansowany

 

Poniżej zamieszczamy formularz zgłoszenia na organizację szkolenia zamkniętego dla Państwa firmy:

 

 

Dlaczego warto wybrać szkolenie zamknięte

  • tematyka ustalana pod Klienta
  • program dopasowany do potrzeb i specyfiki przedsiębiorstwa
  • wspólnie ustalane cele szkolenia
  • wpływ na termin, miejsce i czas trwania szkolenia
  • dobór odpowiednich metod szkoleniowych
  • okazja do integracji grupy
  • wpływ na wybór trenera prowadzącego szkolenie
  • możliwość przeszkolenia większej ilości osób w jednym czasie