Podstawy marketingu internetowego, czyli jak znaleźć klienta w Internecie

Marketing w Internecie to jedna z najpopularniejszych form reklamy dla przedsiębiorców. Nie można, ani też nie wolno się zamykać na klienta w Internecie, ponieważ jeśli Ciebie tam nie będzie skorzysta na tym Twoja konkurencja. Wielu przedsiębiorców samodzielnie prowadzi kampanię reklamową, albo w cale tego nie robi kierując się przekonaniem, że nie potrafią. Szkolenie z podstaw marketingu internetowego ma na celu uświadomić jak ważne są działania marketingowe w Internecie i gdzie można szukać klientów oraz w jaki sposób do nich dotrzeć.

Grupą docelową tego szkolenia są mikro i mali przedsiębiorcy, którzy samodzielnie zajmują się reklamą swojego biznesu.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jakie są najważniejsze kanały reklamy w Internecie. Poznasz sposoby jak samodzielnie stworzyć stronę internetową oraz na co zwrócić uwagę przy jej budowaniu by była funkcjonalna podczas kampanii reklamowych. Dowiesz się co zrobić, żeby znaleźć się wysoko w wynikach pozycjonowania. Poznasz możliwości mediów społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn oraz YouTube. Nauczysz się także jak tworzyć i rozwijać wartościowy content marketing.

Wiedza zdobyta podczas tego szkolenia pomoże Ci się przebić przez szum informacyjny w Internecie i zwrócić uwagę klientów.

Ze względu na praktyczny charakter, na szkoleniu przydatne będą urządzenia typu laptop, tablet czy smartfon. Prosimy o zabranie na szkolenie jednego z wymienionych urządzeń (najlepiej laptop lub tablet), na którym będziecie mogli Państwo przećwiczyć ważne zagadnienia.

Prowadząca:

Karolina Maj  – Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney), ATM Group. Od 2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje, w ramach którego skonsultowała już ponad 400 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawić się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom MBA, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. 

Data szkolenia: 23.09 - 24.09.2020 r.

Miejsce szkolenia: Poznań

Liczba godzin: 14

Cena szkolenia:

990 zł z VAT

Program szkolenia

1.  Wirtualna tożsamość

  • Kim jesteś Ty?
  • Kim są Twoi klienci?
  • Dlaczego Twój biznes musi być również online?

2.  Od pomysłu do realizacji

  • Narzędzia wspierające planowanie, zarządzanie oraz organizację
  • Narzędzia wspierające zdalną współpracę - z zespołem lub/i klientami
  • Podstawowe zasady zarządzania projektami marketingowymi

3.  Strategia e-marketingowa

  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć marketingu internetowego
  • Elementy strategii e-marketingowej
  • Cele marketingu internetowego wyrażone w liczbach - wskaźniki

4.  Strona internetowa? Zrób to sam

  • W jaki sposób można samemu stworzyć i rozwijać stronę internetową?
  • Dlaczego tak ważne na stronach internetowych jest to czego nie widać?
  • Jak stworzyć stronę, która będzie się dobrze pozycjonować w wyszukiwarce?
  • Narzędzia wspierające samodzielne projektowanie grafiki

5.  Pozycjonowanie

  • Jak znaleźć się na pierwszej stronie w Google? Krok po kroku
  • Pozycjonowanie lokalne - czyli Google Moja Firma w praktyce
  • Współpraca z agencją SEO - czego możesz oczekiwać?

6.  Content marketing

  • Jak tworzyć i rozwijać wartościowy content?
  • E-mail marketing - podstawowe zasady i narzędzia
  • Video marketing - podstawowe zasady i narzędzia

7.  Social media

  • Facebook i jego możliwości
  • LinkedIn i jego możliwości
  • YouTube i jego możliwości

8.  Reklama płatna

  • Reklama płatna w wynikach wyszukiwania
  • Reklama płatna w social mediach
  • Jak działa remarketing?

9.  Analityka danych

  • Podstawy Google Analytics oraz Google Search Console
  • Analityka pozycjonowania w wynikach wyszukiwania
  • Analityka i monitoring social mediów

10.  Podsumowanie i zakończenie

Korzyści wynikające ze szkolenia

  • wiedza, na temat tego co możesz zrobić sam, a co należy zlecić profesjonalnej firmie marketingowej;
  • znajomość działań marketingowych w Internecie;
  • podstawowa znajomość narzędzi analitycznych i ich możliwości, w tym Google Analytics;
  • świadome budowanie i rozwijanie content marketingu;
  • świadome kierowanie kampanią reklamową przedsiębiorstwa;
  • znajomość niezbędnych narzędzi w praktyce;
  • wykorzystanie social mediów w reklamie biznesu;
  • pozyskanie nowych klientów dla przedsiębiorstwa;
  • zwiększenie rozpoznawalności Twojego biznesu.

Co otrzymują Państwo w ramach szkolenia

CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA

POCZĘSTUNEK KAWOWY

PROFESJONALNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

KOMFORTOWE SALE SZKOLENIOWE

MAŁE GRUPY SZKOLENIOWE

PAKIET UCZESTNIKA 

POSIŁEK W FORMIE OBIADU

POZYTYWNĄ ENERGIĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO ROZWOJU