Skuteczna sprzedaż, czyli jak pozyskać klienta i nawiązać długotrwałą współpracę

Skuteczna sprzedaż to szereg zasad, którymi należy się kierować, aby zwiększyć szansę pozyskania klienta, nawiązania długotrwałej relacji biznesowej oraz finalizowania transakcji finansowych z klientem. Rozmowa handlowa jest bardzo ważnym etapem na drodze sprzedaży i może mieć decydujący wpływ, czy kontrahent zechce nawiązać z nami współpracę.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do handlowców i przedsiębiorców, mających bezpośredni lub pośredni kontakt z klientem zewnętrznym.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności, które wzmocnią działania sprzedażowe w codziennej praktyce zawodowej.

Uczestnik nauczy się zasad skutecznej i nowoczesnej sprzedaży oraz będzie potrafił rozpoznawać typ klienta i dopasowywać do niego styl prowadzenia rozmowy. Po ukończonym szkoleniu uczestnik będzie potrafił właściwie wykorzystywać argumenty sprzedażowe, operować językiem korzyści dla klienta, budować dobre i długotrwałe relacje z klientami, a przede wszystkim finalizować sprzedaż. Szkolenie skuteczna sprzedaż oparte jest na wielu praktycznych metodach.

Prowadzący:

Wiktor Wojciechowski - Od 22 lat jest trenerem rozwoju osobistego. Łączna ilość dni zrealizowanych przez niego szkoleń przekroczyła 2200, ponad 500 dni coachingu oraz 500 dni doradztwa. Doświadczenie managerskie wykorzystuje na szkoleniach z zarządzania ludźmi. Prowadzi kompleksowe projekty rozwojowe. W swojej pracy stosuje training on the job. Uczestnicy doceniają jego wiedzę praktyczną, długoletnie doświadczenie oraz przykłady z życia. Doskonale radzi sobie z grupami zaawansowanymi (my już wszystko mieliśmy), wypalonymi zawodowo (mnie to nie jest potrzebne) oraz wysłanymi przez szefa na szkolenie (ja muszę pracować, a nie szkolić się). W czasie wolnym od głównych zajęć zawodowych współpracuje ze Studenckimi Kołami Menedżerów, stowarzyszeniami osób niepełnosprawnych, jako coach i mentor pomaga bezrobotnym. 

Data szkolenia: 09.07 - 10.07.2020 r.

Miejsce szkolenia: Poznań

Liczba godzin: 16

Cena szkolenia:

890 zł z VAT

Program szkolenia

1.  Rozpoczęcie szkolenia 

  • Prezentacja celów
  • Prezentacja zasad
  • Ćwiczenie Otwarty krąg – autoprezentacja uczestników

2.  Od czego zależy skuteczna sprzedaż

  • Dyskusja moderowana
  • Moje mocne strony

3.  Model sprzedaży B2B

  • Przygotowanie
  • Otwarcie
  • Rozpoznanie potrzeb klienta
  • Prezentacja oferty
  • Odpieranie zastrzeżeń
  • Zamknięcie sprzedaży

4.  Przygotowanie   

  • Prospecting
  • Moja strategia sprzedaży
  • CRM
  • Telefoniczne umawianie spotkań
  • Automotywacja
  • Samospełniające się przepowiednie

5.  Otwarcie  

  • Pierwsze wrażenie na kliencie
  • Wybrane elementy savoir vivre
  • Small Talk (wspólne pasje, co nas łączy)
  • Test temperamentu (sangwinik, choleryk, melancholik, flegmatyk)
  • Budowanie relacji z klientem

6.  Rozpoznanie potrzeb klienta

  • Jak pytać, żeby uzyskiwać potrzebne informacje
  • Kreowanie potrzeb klienta
  • Autodiagnoza możliwość komunikacyjnych – Test   

7.  Prezentacja oferty 

  • Co kupuje klient ?
  • Skuteczna argumentacja
  • Język korzyści
  • Wybrane elementy sztuki prezentacji

8.  Odpieranie zastrzeżeń klienta

  • Uzasadnione i nieuzasadnione zastrzeżenia klienta 
  • Zastrzeżenia jako element gry handlowej
  • Techniki odpierania zastrzeżeń

9.  Zamykanie sprzedaży 

  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Realizacja zamówienia

10.  Reguły wpływu społecznego

  • Psychologiczna istota reguł wpływ społecznego
  • Wykorzystanie reguł wpływu społecznego w sprzedaży
  • Technika niskiej piłki
  • Stopa w drzwi

11.  Wybrane techniki zaawansowanej sprzedaży

  • Techniki zamykania sprzedaży Briana Tracy 
  • Techniki Davida Sandlera

12.  Podsumowanie i zakończenie warsztatu

  • Kto zabrał mój ser – film szkoleniowy
  • Karta Osobistego Rozwoju
  • Ankieta ewaluacyjna

Korzyści wynikające ze szkolenia

  • autoanaliza własnego potencjału;
  • znajomość zasad skutecznej i nowoczesnej sprzedaży usług i produktów;
  • stosowanie argumentów sprzedażowych;
  • właściwe prowadzenie rozmowy handlowej;
  • budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientem;
  • znajomość zasad savoir vivre w kontakcie z klientem;
  • skuteczne reagowanie na obiekcje i odmowy klienta;
  • operowanie językiem korzyści dla klienta;
  • rozpoznawanie typu klienta i umiejętność dopasowywania do niego stylu rozmowy;
  • umiejętność zamykania sprzedaży, czyli przekonywania nieprzekonanych;
  • wykorzystanie uzyskanej wiedzy i doświadczenia w codziennej praktyce sprzedażowej.

Co otrzymują Państwo w ramach szkolenia

CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA

POCZĘSTUNEK KAWOWY

PROFESJONALNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

KOMFORTOWE SALE SZKOLENIOWE

MAŁE GRUPY SZKOLENIOWE

PAKIET UCZESTNIKA 

POSIŁEK W FORMIE OBIADU

POZYTYWNĄ ENERGIĘ I MOTYWACJĘ DO DALSZEGO ROZWOJU